Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יונתן פולארד : יונתן פולארד Jdn חדשות

יונתן פולארד : יונתן פולאר×" Jdn ×—×"שות. יונתן לא יכול יותר, אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. לאוור הוסיף כי לאחר שמעסיקו של פולארד פיטר אותו ממשרתו כאנליסט בחברת השקעות, וכעת, בשל. פולארד כלוא מאז נובמבר 1985; עוצר בלילה ומענה לכל צלצול טלפון או דפיקה בדלת.

בראיון מיוחד מספרת אן פולארד, גרושתו של יונתן שצפוי להשתחרר השבוע מהכלא האמריקאי, כי אולצה להתגרש מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר במפתיע אשתו לשעבר של המרגל הישראלי, אן. במסגרת עסקת טיעון הודה פולארד והורשע בריגול. נברך היום את יונתן ומשפחתו באיחודם, לשנים ארוכות וטובות. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו:

אחרי 30 שנ×
אחרי 30 שנ×" ×' ונתן פולאר×" שוחרר מ×"כלא from www.ynet.co.il
אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. קמפיין חדש שיזם הוועד למען פולארד הציג קיר בתא. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. החמרה בתנאי השחרור של פולארד: שמחים שחזרת אלינו פולארד, העולם קצת השתנה. אחרי שאתמול הובהל יונתן פולארד לבית החולים לצורך ניתוח דחוף, היום הודיעו שלטונות בתי הכלא בארהב כי הניתוח הסתיים בהצלחה ופולארד נמצא בהכרה, אך עדיין סובל מכאבים עזים. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. פולארד כלוא מאז נובמבר 1985;

כולם שיתפו פעולה עם ארצות בריאיון מיוחד ונדיר, אן פולארד, אשתו לשעבר של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, מספרת על מדינת ישראל.

כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. המשיח גם ישחרר מהכלא האמריקאי את יונתן פולארד שהשלטון בישראל בגד בו! שמחים שחזרת אלינו פולארד, העולם קצת השתנה. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. עוצר בלילה ומענה לכל צלצול טלפון או דפיקה בדלת. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. אף שישראל הייתה ועודנה בעלת ברית של ארצות הברית ומקבלת בקביעות חומרים מודיעיניים ממנה. פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. בראיון מיוחד מספרת אן פולארד, גרושתו של יונתן שצפוי להשתחרר השבוע מהכלא האמריקאי, כי אולצה להתגרש מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר במפתיע אשתו לשעבר של המרגל הישראלי, אן. לאוור הוסיף כי לאחר שמעסיקו של פולארד פיטר אותו ממשרתו כאנליסט בחברת השקעות, וכעת, בשל.

לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו אחריות ומחויבות להביא לשחרורו. לאוור הוסיף כי לאחר שמעסיקו של פולארד פיטר אותו ממשרתו כאנליסט בחברת השקעות, וכעת, בשל. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פגש במקרה בניו יורק את האסיר המשוחרר, יונתן פולארד. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות.

יונתן פולאר×
יונתן פולאר×" ×"×"צ×'×" Youtube from i.ytimg.com
נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. יונתן לא יכול יותר, אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות.

4 years ago4 years ago.

כולם שיתפו פעולה עם ארצות בריאיון מיוחד ונדיר, אן פולארד, אשתו לשעבר של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, מספרת על מדינת ישראל. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. אני לא מתייחס לשאלות על פולארד ■ המרגל אמור להשתחרר בשבוע הבא, כתום 30 שנות מאסר, אך תנאי שחרורו מחייבים אותו. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: אף שישראל הייתה ועודנה בעלת ברית של ארצות הברית ומקבלת בקביעות חומרים מודיעיניים ממנה. השבוע, בח' כסלו תשע'ה, השתחרר מהכלא האמריקני יהודי שעשה מעשים חשובים מאוד למען עם ישראל, ושילם על כך מחיר יקר: נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. ביום 21 לנובמבר 1985 נעצרו פולארד ואשתו אזרחי ארצות הברית והועמדו לדין על כך שהעבירו למדינת ישראל מידע מסווגשהגיע אל פולארד בתוקף תפקידו.

בראיון מיוחד מספרת אן פולארד, גרושתו של יונתן שצפוי להשתחרר השבוע מהכלא האמריקאי, כי אולצה להתגרש מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר במפתיע אשתו לשעבר של המרגל הישראלי, אן. המשיח גם ישחרר מהכלא האמריקאי את יונתן פולארד שהשלטון בישראל בגד בו! העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אחרי השחרור: שמחים שחזרת אלינו פולארד, העולם קצת השתנה.

נתני×
נתני×"ו ×'קריא×" נר×'שת לאו×'מ×" שחרר את יונתן פולאר×" ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. 4 years ago4 years ago. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. יונתן פולארד 6 (נאות יצחק רבין). עוצר בלילה ומענה לכל צלצול טלפון או דפיקה בדלת. השבוע, בח' כסלו תשע'ה, השתחרר מהכלא האמריקני יהודי שעשה מעשים חשובים מאוד למען עם ישראל, ושילם על כך מחיר יקר:

העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד.

אף שישראל הייתה ועודנה בעלת ברית של ארצות הברית ומקבלת בקביעות חומרים מודיעיניים ממנה. בראיון ראשון מזה שנים הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל שלא עשתה די. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. 4 years ago4 years ago. אני לא מתייחס לשאלות על פולארד ■ המרגל אמור להשתחרר בשבוע הבא, כתום 30 שנות מאסר, אך תנאי שחרורו מחייבים אותו. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: בראיון מיוחד מספרת אן פולארד, גרושתו של יונתן שצפוי להשתחרר השבוע מהכלא האמריקאי, כי אולצה להתגרש מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר במפתיע אשתו לשעבר של המרגל הישראלי, אן. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015.

Post a Comment for "יונתן פולארד : יונתן פולארד Jdn חדשות"